رویسا، پرنسا، یا مهوا، کدوم قشنگتره؟
البته سید هم هست

۱۷ پاسخ

مهوا 😍🫠

رویسا و پرنسا خودشون تو اسمشون س داره ، با سادات بخوای صدا بزنی مهوا خیلی قشنگتره 🌱

مهوا سادات قشنگه🥹✨🍃
پرنسا اصلا با سادات ضدو نقیض درمیاد

مهوا🌙🦋

پرنسا

مهوا زیباست اسم مورد علاقه من یعنی ماه شب چهارده

مهوا ..

مهوا سادات قشنگه ولی پرنسا قشنگتر

پرنسا سادات
ولی طولانی میشه کمی
من الان دخترم دلانا ساداته حس میکنم گاها طولانیه

مهوا

مهوا سادات

من یه مهوا یک سال و نیم دارم هر زمان صداش میکنم لذت میبرم

مهوا خوشگله

مهوا 🩷

پرنسا

مهوااا

چون سید هست پرنسا بهتره

پرنسا

سوال های مرتبط

مامان سید امیرحسین مامان سید امیرحسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دلین🍓🎀 مامان دلین🍓🎀 ۱ ماهگی
مامان نورسا ✨ 🎀 مامان نورسا ✨ 🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌وششم بارداری
مامان نلا💫🩷 مامان نلا💫🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مهوا 🩷 مامان مهوا 🩷 ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی 🎀 مامان توت فرنگی 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری