۲ پاسخ

خواهرزاده ام ۴کیلوو۳۰۰ بدنیااومد..طفلی خواهرم کلی بخیه خورد..الانم من باردارم خواهرم نمیزاره طبیعی زایمان کنم..میخوام برم سزارین اختیاری

خواهرزاده من چند سال پیش ۴ و خورده‌ای بود، خواهرم میخواست طبیعی زایمان کنه ولی نتونست و سز اورژانسی شد

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی