۱۶ پاسخ

به نام خدا ۷ سال طبیعیه و تا خودمون نخواستیم باردار نشدم ، اتفاقا طبیعی پیشگیریه ولی واسه اقایونی که بلدن ، شوهر من حتی حین رابطه پیش اب هم بخاد خارج بشه میفهمه میکشه بیرون تمیز میکنه ، بعضی مردا متوجه پیش ابشون نمیشن بعد میگن طبیعی مشکل داره

من ۶ سال طبیعی پیشگیری داشتم

من سال اول ازدواجم با این روش حامله شذم ولی وقتی جواب مثبت اومد اونوقت شوهرم گفت یه شب رو شک داشتم بهت نگغتم ببین اگه شوهرت خیلی بچه دوسته راحت میتونه کلاه سرت بزاره حامله شی 😂

من ۲ سال بود جلوگیری م طبیعی بود دخترم باردار شدم باز دوباره طبیعی جلوگیری کردیم پارسال بادار شدم

منم بعد زایمانم طبیعی
خودشم طبق روزایی ک گهواره نشون میده باروری بالاست فقط جلوگیری داریم دوسه روز بعد پری و اواخر سیکل، جلوگیری نداریم

از همون اول ازدواج

والا من از وقتی ازدواج کردم شاید فقط یبار از کا..ندوم استفاده کرده باشیم همیشه طبیعی بوده بزا پسرمم خودمون خاستیم

۷ سال طبیعی. داشتم باز اقدام کردیم دخترم پیداشد. . بازم دوسال. طبیعی. بد از دخترم. ..ولی استرس دارم.

من ۱۲ ساله جلوگیری طبیعی دارم سر دلژین بعد ۱۰ سال با خواست خودم همون بار اول باردار شدم

2 سال

۵ساله از اول ازدواج تا دوسال بعد ک بچه خواستیم الانم نزدیک دوساله بعد زایمانم

من از اول ازدواج طبیعی داشتیم
بعد از بچه دیگهههه سفت و سخت تر

خب عزیزم طبیعی جلوگیری نیست دیگه من این وقتی برام اثبات شد که با پیشاب باردار شدم

من از اول ازدواج تا الان فقط پیشگیری طبیعی داریم ، موقه بچه هم با اولین بار حامله شدم

از روز اول نامزدی خخ

۶سال قبل بچه و ۲۰ماه بعد بچه همش طبیعی بوده،۸ماه اقدام کردیم تا بچه دار شدیم

سوال های مرتبط