۳ پاسخ

شربت زینک رو فقط باید با تجویز پزشک بدی عزیزم

من که بخاطر اسهالش دوماهه دارم میدم البته یهو دو روز میدم یه روز نمیدم اینجوریا تازه شیشه اش نصف شده

اره یه ماه بیشتر نباید داد

سوال های مرتبط

مامان آراز جون


 💙 مامان آراز جون 💙 ۱۰ ماهگی
مامان ملودی مامان ملودی ۸ ماهگی