۶ پاسخ

عزیزم لباساش از کجا گرفتی خیلی این مدلی و دوس دارم پیدا نمیکنم 🥲🥲🥲پیجی ندارن یا خودتون میتونی برام ارسال کنی ؟؟؟؟؟

تهران که تعطیله فعلا

نگاتیو داره فک کنم و تو انیستا چندتا خانه بازی دنبال میکردم داشت

قبلا داشتن پپاکیدز الان نمیدونم زنگ بزن بپرس

عزیزم کلاسا تعطیلن از جنگ به بعد🤦🏻‍♀️

من خانه بازی ابنبات میبرم فعلا از زمان جنگ کلاسا تعطیله صحبت کردم گفتن قراره برگزار کنن به زودی ابنبات تووالمان هست

سوال های مرتبط

مامان محسن و حسین 🩵 مامان محسن و حسین 🩵 روزهای ابتدایی تولد