سعی کن نخوری بنظرم اسطوخودوس بخوری بهتره
اره الان قرص سرترالین جز بهترین کم عوارض تزین قرص های اعصابه ولی خاصیت قرص اعصاب اینه هفته اول خیلی اذیتت میکنه فکر میکنی بدتر شدی ولی باید صبر کنی ولی اکه سعی کنی نخوری بهتره
مصرف هرقرص ضدافسردگي بايد با دوز تعيين شده باشه حتما و حتي نميشه يهو زياد يا قطعش كرد
قرص خوبيه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.