۵ پاسخ

چون بچه توی پوشک هست و هوا نمیخوره و دکتر گفت باید تا وقتی پوشکی هست بیشتر مراقب باشی و چک کنی همیشه پوستش رو عقب بدی و چرب کنی تا چسبندگی پیدا نکنه

چسبندگی چجوریه

پوسشو کامل نمیگیرن
یا بعدش هی به عقب نمیکشن
ولی من هرچی دیدم تو حلقه بوده چسبندگی تو بخیه نبوده شایدم اطراف من نبوده

من روزی ۲۰ بار پسرم میشورم حتی آلتش رو هم خودم پوستش باز میکنم. ولی متاسفانه بد ختنه شده

تمیز نمیکنن تندتند کودک رو نمیشورن بعدش مرطوب کننده نمیزنن تا یماه بعد ختنه من یادمه دودولشو با وازلین قشنگ باز میکردم یالا پایین میکردم که نچسبه

سوال های مرتبط