دوستان من یکی از سینه هام ترشح داره خطرناکه چی کار کنم؟؟؟

۴ پاسخ

طبیعیه .. نگران نباش من‌از ۱۶ هفتگی دارم

نه عزیزم کاملا عادیه من از ۲۱ هفته ترشح‌داشت فقط نباید بهش دست بزنی همین

عاديه فقط تحريكشون نكن دست نزن اصلا

ترشح سینه این هفته ها عادیه فقط دست بهش نزن نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر هفته سی‌وهفتم بارداری