جوجو رو نگا بستنی خورده 🤣😐

تصویر
۷ پاسخ

نوش جونش 😍
ولی حداقل بستنی وانیلی میدادی
بستنی شکلاتی ممکنه یهو حساسیت بده

🔺 دنیای هوش و سرگرمی 🔺

اجازه بدید فرزندانتون یک قدم از همه جلوتر باشن....
یک مجموعه برای تقویت هوش و خلاقیت کودک ( انواع بازی های فکری، کتاب و...)
علاوه بر اون، پازل های 1000 و 2000 تیکه، بازی های فکری و کتاب برای بزرگسالان رو هم اینجا میشه پیدا کرد.
آدرس تحویل حضوری: نیشابور، میدان بی بی شطیطه، مقابل شایسته 11، کافی‌نت و خدمات اینترنتی دلتا

لینک کانال جهت سفارش آنلاین محصولات  :
@kudakkhalagh20
تو قسمت سرچ روبیکا این لینک و بزنید و وارد شید

نوش جونش عزیزم دخترم هم عاشق بسنی 😂

اووووخدا نوش جونش باشه

نوش جونش
ولی دیگه نده من دادم دخترم آلرژی به پروتئین گاوی گرفت چون پروتئیناش سنگینه دستی دستی بچه ام و از شیر خوردن راحت انداختم

خودو خودووووو
چه بانمکه ماشاالله

الهیییییی نوش جان

سوال های مرتبط

مامان خاله ریزه👶🏻💖 مامان خاله ریزه👶🏻💖 ۱۷ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۶ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۶ ماهگی
مامان شهاب💙 مامان شهاب💙 ۱۲ ماهگی