۳ پاسخ

طبیعیه عزیزم تب ندارم که

۳۷ و‌نیم دمای طبیعیه بدن نوزاده از اون به بالا تب محسوب میشه

۳۸ ب بالا تب عزیزم

سوال های مرتبط