۸ پاسخ

از ۲ماهگی تموم نشده ب فکر ۴ماهگیشم
یکی نیست بگه تو لذت این مدت رو بکش هروقت اونم وقتش رسید ب فکرش میشی

وای منمممم دو هفته دیگه باید بزنه پناه از الان دارم غصه میخورم😭

۴ ماهگی سبکه
۶ ماهگی یکم سخته

هنوزم تبش بالا پایین میشه برا من
دیروز زدیم

چهارماهگی ماهد سبک تر بود تا دوماهگی البته چهار تبش کمی بیشتر

منم میترسمم

برااکثرا ۴ ماهگی سبک تره گلم برا بچه ی منم ۴ ماهگی سبک تر بود نگران نباش

بچت خیلی اذیت شد برا واکسن دوماهگی

سوال های مرتبط

مامان آراد🦁
پناه🌻 مامان آراد🦁 پناه🌻 ۸ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۹ ماهگی