۲ پاسخ

برا پسر من از واکسن دوماهگی سنگین تر بود هم دو روز تب می‌کرد هم پاهاش درد میکرد
دوماهگیش تبش یه روز بود درد زیادش دو ساعت
البته بچه ها باهم متفاوتن

براپسر من که اذیت کننده نبود.تبشم از۳۸ونیم بالاتر نرفت.مث واکسن دوماهگیش

سوال های مرتبط

مامان صدرا مامان صدرا ۶ ماهگی
مامان راشل مامان راشل ۶ ماهگی