اصلا....حالا بدنهربچه ای فرق میکنه
برا من دوماهگی خب بود ولی 4ماهگی نه تب کرد بیقرار بود شیر نمیخورد درست
نسبت ب دوماهگی بهتر بود
اما جهش رشدی بچه ی من این هس ک جدیدا شیر نمیخوره از بعد از واکسن
نسبت ب دوماهگی سبک تربود
برای ما خیلی خوب بود
نه برا پسر من که خیلی سبک بود.فقط بخاطر واکسن سومی یه گوچولو بیشتر دستشویی مبکنه
نسبت به دوماهگی تبش بیشتر بود
نه برای دخترمن سبک بودولی چنروزگذشته خیلی بیقراره
نهههه اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.