واکسن ۴ ماهگی خیلی سنگینه ؟؟

۹ پاسخ

اصلا....حالا بدن‌هربچه ای فرق میکنه

برا من دوماهگی خب بود ولی 4ماهگی نه تب کرد بیقرار بود شیر نمیخورد درست

نسبت ب دوماهگی بهتر بود
اما جهش رشدی بچه ی من این هس ک جدیدا شیر نمیخوره از بعد از واکسن

نسبت ب دوماهگی سبک تربود

برای ما خیلی خوب بود

نه برا پسر من که خیلی سبک بود.فقط بخاطر واکسن سومی یه گوچولو بیشتر دستشویی مبکنه

نسبت به دوماهگی تبش بیشتر بود

نه برای دخترمن سبک بودولی چنروزگذشته خیلی بیقراره

نهههه اصلا

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۱۱ ماهگی
مامان راشل مامان راشل ۶ ماهگی
مامان مانیا❤️🥺 مامان مانیا❤️🥺 ۹ ماهگی
مامان رادمهر مامان رادمهر ۱۲ ماهگی