برای دختر من خیلی سخت بود هم دوماهگی هم چهارماهگی
دو ماهگی پاش خیلی اذیت شد بچم چهارماهگی با کوفتگی و تب اذیت شد...
نه سبک بود
برا پسر منم سبک بود الان روز دومه که واکسن زده یه کوچولو سرش گرم بود که با پاشویه و خنک نگه داشتنش حل شد.
مامان یسوال دارم واکسن دوماهگی بچمو دیر زدم واکسن چهارماهگی ام دیر بزنم؟
اره م دیروز واکسن دخترمو زدم انقد تبه ک نگو قطره هم سر ساعت میدم ابریزش بینی شده انگار سرماخورده
سخت ترین و سنگین ترین همون دوماهگی
من امروز زدم ... خدا رو شکر تا الان عالی بوده نه تبی ، نه بیقراری ، نه دردی چیزی🙂
برا ما ک حیلی سبک بود
نه درد نه تب
نه خداروشکر از دوماهگی خیلی سبک تره من صبح زدم
برای دختر من خیلی خوب بود
من استرس دارم 9اردیبهشت وقت واکسنشه
مثل قبلیا
ن برای ما ک خیلی خوب و سبک گذشت خداروشکر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.