واکسن ۶ ماهگی یا ۴ ماهگی کدوم سنگینه؟

۱۲ پاسخ

برا ما چهار

من پسرم شش ماهگیش از همه سختر بود دو روز تب کرد

هیچکدوم

۴ماهگی خیلی تب میکرد دخترم ۶تازه زدم روز اول خوب بود الان دوشب اذیت می‌کنه همش گریه می‌کنه

پسر من جفتش خوب بود ،دو ماهگی اذیت شد

برا دخترم ۲ و ۴ماهگی سخت بود

من دیروز ۶ ماهگی رو زدم خیلی بیشتر اذیت شد بنظرم اون دوتا سبکتر بود ولی قابل تحمله و میجذ ه نگران نباش

هر بچه ای براش فرق میکنع

بنظرم ۴ سختتره
هرچی بزرگترمیشن راحتتر میشع براشون

دوماهگی و ۴ ماهگی با استامینوفن اذیت نشد
ولی الان ۶ ماهگی زدم دو روزه بیقراره و درد داره

والا من شنیدم ۴ ماهگی سبکه و ۶ سنگین من واکسن و زدم فقط بچه کلافه میشه مثل قبل نمیخوابه من دوماهگی رو که زدم بچم‌همش خواب بود ولی ۴ ماهگی اینجوری نبود بچه انگار مقاومتش زیادتر میشه

من چهارماهگی زدم سخت نبود

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۱۱ ماهگی
مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۹ ماهگی
مامان صدرا مامان صدرا ۵ ماهگی
مامان راشل مامان راشل ۶ ماهگی
مامان مامان نُقلی مامان مامان نُقلی ۱۱ ماهگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی
مامان مامان هلن 🥹🧸 مامان مامان هلن 🥹🧸 ۹ ماهگی
مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی