بهداشت بمن گفت هر سه تا واکسن یکیه
فقط سه بار تکرار میشه
گف هیشکدوم از اونیکی بدتر یا اسونتر نیس
فقط بستگی ب بدن بچه داره ک چ واکنشی نشون بده
فک کنم روی هر بچه ای متفاوته مثلا من ۴ ماهگی واقعا سخت بود یه بی قراری شدیدی گرفت و اسهال
۲ یکم سخت بود
۴ خیلی راحت بود
۶ بی نهایت سخت بود اصلا یه چی دیگه بود
من ۶و دو رو اصلا متوجه نشدم ولی چهار خیلییی ازیت شد بچم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.