۴ پاسخ

بهداشت بمن گفت هر سه تا واکسن یکیه
فقط سه بار تکرار میشه
گف هیشکدوم از اونیکی بدتر یا اسونتر نیس
فقط بستگی ب بدن بچه داره ک چ واکنشی نشون بده

فک کنم روی هر بچه ای متفاوته مثلا من ۴ ماهگی واقعا سخت بود یه بی قراری شدیدی گرفت و اسهال

۲ یکم سخت بود
۴ خیلی راحت بود
۶ بی نهایت سخت بود اصلا یه چی دیگه بود

من ۶و دو رو اصلا متوجه نشدم ولی چهار خیلییی ازیت شد بچم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی(محیا) مامان توت فرنگی(محیا) ۱ سالگی
مامان دخترک مامان دخترک ۱۳ ماهگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی