خانما سلام واکسن ۶ ماهگی سنگینه تبم داره

۲ پاسخ

من چن روز پیش بردم زدن اصلااا چیزیش نشد واکسن 4ماهگیش خییلی بد بود هی تب میکرد

هنوز بچت 4 ماهه ک من امروز زدم آره هم نق میزنه هم تب داره ی کوچولو

سوال های مرتبط

مامان علی‌رضا مامان علی‌رضا ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۶ ماهگی
مامان Nila💛 مامان Nila💛 ۱۱ ماهگی
مامان حامی🩵 مامان حامی🩵 ۱۰ ماهگی