خانوما واکسن ۴ ماهگی سبک تره یا ۶ ماهگی؟

۱۰ پاسخ

چهار ماهگی واسه دختر من که خوب بود خدا رو شکر

اگه یکیش سخت باشه دیگری آسونه

راحته ۴ ماهگی

هردو

فکر کنم بستگی به کسی داره که میزنه من که واسه دخترم دوماهگیش جای واکسنش تا چند وقت درد داشت باز چهار ماهگی هم همون بهداشت و همون خانم میخواد بزنه فکر کنم این دفع هم اذیت بشه

4ماهگی. سخت بود

۴ ماهگی که خیلی سخت بود🥲

۴ ماهکی که سخت بود
بهداشت هم گفت ۴ ماهگی سنگینخ

جفتش خوبه

چهار ماهه برا دخترم راحتر گذشت ولی شش ماهه خیلی جای یکی از واکسنش ورم کرده بود و دردش میگرفت

سوال های مرتبط

مامان گل دختر 💞 مامان گل دختر 💞 ۹ ماهگی
مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۸ ماهگی
مامان پرنسس💖 مامان پرنسس💖 ۱۰ ماهگی
مامان نی نی... مامان نی نی... ۴ ماهگی