معمولا وقتی واکسن قبلی سخت بوده باشه واکسن بعدی آسون میشه
بد به دلت راه نده
۴ماهگی نسبت به دو ،۶سنگین تره استرس نداشته باش میگذره مثل دوماهگی که گذشت
دخترمن دوماهگی اذیت شد ولی کمتر ولی امروز که واکسن زدم خیلی اذیت شد حالا ببینیم تا فردا چطور میشه
نه عزیزم ربطی ندارع دوماهگی پسرم خیلی راحت بود اما چهارماهگیش واقعا اذیت شدم پاراکید روش اثر نداشت
ب حرف کسی توجه نکن ب بدن بچه بستگسی داره
نه عزیزم دو ماهگی برای پسر منم سنگین بود ولی چهار ماهگی خیلیییییی خوبتر از دو ماهگی بود
حرف همه رو ول کن ، ایشالا ۴ ماهگیش اذیت نمیشه
ولی خب کمپرس سرد و گرم و قطره دادنو حواست باشه و رعایت کن
ن عزیزم ربطی ندارند
ممکنه این یکی کمتر اذیت شه یا اصلا اذیت نشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.