۱۶ پاسخ

ن دو ماهگی یکی از سخت ترین هاس

به نظر من که 4ماهگی راحتره

واسه ما چهارماهگی از دوماهگی راحتتر بود

من قبل اینکه ببرمش بهش یکم آب قند دادم(دکترش گفت)

واسه ما راحتتر از دوماهگی بود

دو ماهگی گویا سختترینه
ولی نگران نباش ایشالا راحت میگذرونه

والا چیز خاصی نیس این واکسن. نمیدونم چرا همه ب هم استرس میدن

4ماهگی خیلی بهتر از دو‌

اصلا به این حرفا که این سخت تره اون سخت تره توجه نکن هر بچه به یه واکسن واکنش متفاوت از بقیه نشون میده .....بالاخره چندتا ویروس ضعیف شده وارد بدنشون میشه درد و تب و اینا طبیعیه عزیزم ....... برای مارال واقعا سبک بود ۴

اره منم دو ماهگی خیلی اذیت شد پسرم
ولی خداروشکر ۴ ماهگی خیلی خوب بود
انشاالله برا شماهم راحت باشه

نه اصلا
دوماهگی خیلی برای ماهم سخت بود ۴ماهگی اصلا انگارواکسن نزده بودیم😂

برا ما ۶ از همش بدتر بود

معمولا میگن ۲ ماهگی فقط خیلی سخته بقیه راحتتره

دختر من اصلا اذیت نشد حالا بچه ها با هم فرق میکنن انشالا که اسون باشه براش ♥️

بنظر منکه ۴ ماخگی راجتتره

انشالله به آسونی رد میکنع عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم لیام🩵 مامان گل پسرم لیام🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان بشری سادات مامان بشری سادات ۱۶ ماهگی