۵ پاسخ

برا دختر من چهارماهگی یکم راحتر بود

آوا دو.ماهگی خیلی اذیت شد تب میکرد شدید تبش قط نمیشد
الان تب میکنه ولی کمتر پاشم خیلی درد میکنه تو پارچه با یه نخ بستم تکون نده

پسر منم دوماهگی اذیت شد میترسم برا ۴ ماهگیش

برا پسرم چهارماهگی راحت بود. اصلا معلوم نیس. ان شاء الله که راجته. نگران نباش. منم دو ماه اذیت شد ولی چهارماهگی خوب بود

همونه تقریبا

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو🥹😍 مامان دختر کوچولو🥹😍 ۹ ماهگی
مامان گل پسرم لیام🩵 مامان گل پسرم لیام🩵 ۱۰ ماهگی
مامان مهراد کوچولو مامان مهراد کوچولو ۹ ماهگی
مامان آقا هــاکــان👼 مامان آقا هــاکــان👼 ۴ ماهگی