برا دختر من چهارماهگی یکم راحتر بود
آوا دو.ماهگی خیلی اذیت شد تب میکرد شدید تبش قط نمیشد
الان تب میکنه ولی کمتر پاشم خیلی درد میکنه تو پارچه با یه نخ بستم تکون نده
پسر منم دوماهگی اذیت شد میترسم برا ۴ ماهگیش
برا پسرم چهارماهگی راحت بود. اصلا معلوم نیس. ان شاء الله که راجته. نگران نباش. منم دو ماه اذیت شد ولی چهارماهگی خوب بود
همونه تقریبا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.