تاکی وقت هست بچمو از پوشک بگیرم

۶ پاسخ

۲تا ۴ سال میگن زمان از پوشک گرفتنه که بهترین تایمش ۲ونیم تا ۳ ساله

عزیزم از ۱۸ ماهگی و تا ۳ سالگی زمان هست هر وقت بچه علایم امادگی داشت بگیرش یعنی بچه ۴ ساله نباید پوشک بشه

منابع میگن تا ۴ سالگی طبیعیه پوشک بشه

من که گرفتم راحت شدم

از دو سالگی شروع کن کم کم یادش بده
من هروز روزی دوسه بار بهش میگم تشویقش میکنم با لبخند و مهربونی میگم
دلش خواست میاد میگ میبرمش سرویس دلش نخواست کاریش ندارم یعنی یهویی نمیشه گرفتش روش فشار میاد از لحاظ روان

فک کنم تا ۳سالگی

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۲ سالگی