سلام من ده ماهم شده زایمان نکردم

۱۰ پاسخ

انشاا...تو همین روزا میکنی

منم وارد ماه دهم شدم هر از چندگاهی درد کنر و زیر دل میگیرتم میگم اخ جان این درد زایمان اما سریع خوب میشم خیلی خسته شدم هر روز به آدم هزارسال میگذره

خودت دردت بگیره بهتره زایمانت فک کنم راحتتر باشه تا باآمپول فشار،بعد ۴۰هفته باید رد کنی که بستریت کنم بدون درد که آمپول فشار بزنن

خدا قوت

راه برو پله بالا پایین شو رابطه داشته باش

سلام برو زایشگاه با امپول فشار بزا🥲

برامنم همینه امشب
درد تو دنده هام اومدکه هیچ جوره آروم نمی‌دم درد کشاله ران و استخوان واژن امونم بریده بااینکه از طبیعی میترسم اما
دیگه میگم کاش۳۷رد کنم که زود بعدش
زایمان کنم

من ۳روز زودتر زایمان کردم با آمپول فشار .اگه آمپول فشار نمی‌زدن شاید هنوز تو دلم بود

منم ی روز مونده تا ده ماه کامل بشم و هیچ دردی برای زایمان ندارم🥲

منم اگر واسه زایمان عجول نبودم هنوز حامله بودم

سوال های مرتبط

مامان سارا کوچولو💗 مامان سارا کوچولو💗 ۱۰ ماهگی
مامان راحیل💞💞💞 مامان راحیل💞💞💞 ۳ ماهگی
مامان نینی کوشولو🍒🐣 مامان نینی کوشولو🍒🐣 هفته بیستم بارداری
مامان افرا مامان افرا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷آوا و آوین🩷 مامان 🩷آوا و آوین🩷 ۳ ماهگی