خانوما حالت تهوع دارم خطری ک نداره؟؟

۴ پاسخ

نه گلم خطر ناک نیست من تا حالا دارم دیروز بالا اوردم

منم دارم حس میکنم ویارم برگشته غذاهم نمیتونم بخورم

اگر سرگیجه داری و بالا بیاری بده
فشارت رو گرفتی ؟

دکتر ب من گفت اگه همراه با بالا آوردن و درد شکمی نباشه موردی نداره

سوال های مرتبط

مامان ایلیا
💙💙💙 مامان ایلیا 💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری