آره خواهر اینجور که من دستگیرم شده کل مامانای گهواره هم مشاورن هم روان شناس هم پزشک🙂😅
الان کجایی جریانت چیه
اصلا زنگ زده ببینه کجایی؟نگفته برگرد؟
اصلا نترس خودت رو ضعیف نشون نده. اولین کاری ک میکنی برو با وکیل مشورت کن. در اولین فرصتبچت رو میتونی بگیری. بعد درخواست مهریه و نفقه کن بعد برا طلاق. اگه شما اول درخواست طلاق بدی مهریه به شما تعلق نمیگیره.
من تایپک هاتو خوندم عزیزم حتی بخاطر دخترت هم که شده برگرد اون به تو نیاز داره برو ی چند روزی زندگی کن بعد برشدار بیارش پیش خودت
عزیزم کامل توضیح ندادی که کمکت کنم دقیقا بگوچرارترسیدی که پرینت بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.