۲ پاسخ

منم دارم درد پریودی

تا جایی که من میدونم درد پریودی بعداز زایمان بخاطر اینه که رحم داره جمع میشه
برا طبیعی اینو میگن برا سزارین رو نمیدونم خواهر

سوال های مرتبط

مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۴ ماهگی
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی
مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی