۳۶ دیگه امن ترین نقطه اس
ولی از ۳۰ هفته ام بچه دیگه تو دستگاه میمونه
یادت باشه مادر های قوی بچه های قوی پرورش میدن ...پس سعی کن قوی باشی که فردا بچت هم مثل خودت نباشه
دیوونه نشو دختر بخاطر حرفای یه مشت آدم که میدونی واقعا سم خالص هستن میخوای بچه ت زود دنیا بیاد که یه عمر خودتو بچت عذاب بکشبد ..البته که با حرف تو دنیا نمیارنش ..قبول خسته شدی ولی فاصله بگیر ازشون در خونتو ببند و از بارداریت لذت ببر ...این آدما بچت زودم بیاد دیرم بیاد خودت لاغرم باشی چاقم باشی یه زر مفت دارن که بزنن ..حالا مگه چند کیلویی ..خواهر شوهر من ۱۳۰ کیلو شده بود مگه مهمه آخه الان لاغر شده شده ۱۰۰ بازک به کسی ربطی نداره خب ..
عزيزم ميگن از ٢٧ هفته و ٣ روز به بعد بچه اگه به دنيا بياد مي مونه ولي ميره داخل دستگاه براي يه مدت، حالا هرچه قدر هفته اش بره بالاتر بهتره و میزان یا امکان دستگاه رفتن اش کمتر میشه(البته آمپول ریه هم باید تزریق بشه به مادر). تایم نرمال زایمان هم كه بين ٣٨ تا ۴۰ هفته ست
فکر کنم ۲۸ هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.