۵ پاسخ

نگران نباش بچه جاش امنه.اونای بچه کوچیک دارن با لگد میان تو شکم چکار کنن😅

ممنون از همگی خدا خیرتون بده که از نگرانی آدم و در میارید🌹🌹

نه عزیزم نترس من دو سه هفته پیش شکمم خورد لبه تیز اجاق گاز تازه به اندازه یه سکه کبود شد،خداروشکر بچه سالمه.ولی کلا مراقب باش

نه نگران نباش اونجاش امنه فقط دیگه مراقب باش ضربع نخوری حواستو جمع کن

شکمم منم خورد
نترس توی کیسه اب دختر

سوال های مرتبط