من گوجه وسیب زمینی و گوشت وپیازوهویج و چندتادونه بامیه روخوردمیکردم میریختم توشیشه یکم زردچوبه میزدم در شیشه رومیبستم میذاشتم توقابلمه بزرگ درقابلمه رومیبستم که آب بخارنشه و۶ ساعت میذاشتم بجوشه موادآب میندازه بعدله میکردم کمی نمک میزدم میدادم بهش
گوشت بدون چربی + تیکه پیاز بزارید تویشیشع قابلمه بزارید بپزع
ولی بزار حسابی 7یا 8ساعت بپزه ک عصاره پس بده
گوشت بی چربی بنداز تو شیشه چند تا تیکه مربایی ها ک داری بعد ی تیکه سیب زمینی و هویج هم بنداز همین درشو ببند محکم در فلزی باشه بعد قابلمه نصفه اب کن شیشه بزار اون تو بعد زیر قابلمه روشن کن ابش جوش اومد هی عرق میکنه حصاره گوشت در مباد بعد سیب زمینی و هویجشم با اب گوشت قاطی کن بده بخوره
مواد بریز تو شیشه درشو ببند بذار تو قابلمه اب بریز بذار بپزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.