۷ پاسخ

من چکاپ دوسالگی رو باید28اسفند میبردم پریروز بردم قطرە هم دادن خورد و قد و وزنشو چک کردن

قطره ویتامین دی هستش هر ۶ماه یکبار میدن بچها بخورن باید ببریش

به منم قطره ای ندادن

قطره که ندادن. فقط قد و وزن همین.

آره قطره میدم قد و وزنم میگیرن

من ک نبردم

اره بایدببری قطره بخوره

سوال های مرتبط