من چکاپ دوسالگی رو باید28اسفند میبردم پریروز بردم قطرە هم دادن خورد و قد و وزنشو چک کردن
قطره ویتامین دی هستش هر ۶ماه یکبار میدن بچها بخورن باید ببریش
به منم قطره ای ندادن
قطره که ندادن. فقط قد و وزن همین.
آره قطره میدم قد و وزنم میگیرن
من ک نبردم
اره بایدببری قطره بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.