۸ پاسخ

اگر دکترش نگفته نیازی نیست

من که همسرم پسرمو برد بیمارستان ازمایش داد
اصلا گریه هم‌نکرد اذیت نشد

منم نبردم بهداشت هم نبردم برا چی ببرم من که میبینم بچم مشکلی نداره ببرم اونجا یه چیزی در میارن

مگه حتما باید برد چکاب؟ 😐

ی جای خوب ببر ک بلد باشن رگ بچه رو درست بگیرن خیلی اذیت نشه
من جایی رفتم ک‌ مثلا معروفه و حتی تیم برا بچه ها دارن...ولی بچمو‌ داغون کردن دلم آتیش میگیره بهش فک میکنم
ی بچه کوچیکتر از دختر منو ک‌ در ب‌در کردن...آخرشم نتونستن خون بگیرن

کان فینگ متصل
و قابلیت اینکه حجم بستتون چقدره روبیکا پیام بذارید گیگی ۳۹۰
@Radvinmoradi7879

باورت میشه منم نبردم خودم وزنشو تو خونه چک کردم قدشم نمیزاره ولی میبینم ک بلند شده خدارو شکر ازمایششم که 18ماهگی انجام دادم براش دیگ دکتر گف نیاز نی

منم‌ نبردم . چرا باید ببریم ؟ مشکلی داره مگه بچه؟

سوال های مرتبط