۱۱ پاسخ

من فقط بردمش آتلیه عکس گرفت چون جنگ بود

من برای هر دندون صدقه میدم
مامانم میگه اینطوری دندونش راحت تر در میاد
آش هم دوبار دادم

هیچی قربون صدقشون رفتم😂

من دوروز پیش جشن گرفتم براش

من اش دندونی پسرم رو تو ماه رمضان دادم یه قابلمه ۱۰۰ شد آشش.. اونم وقتی ک تازه اولین دندونش در اومد

بردم آتلیه فقط

آتلیه بردم ، آش درست کردم،گیفت خریدم با آش دادم دم خونشون جنگ بود خیلی دوست داشتم جنش مفصل بگیرم ولی نشد

والا من هیچ کاری نکردم فقط گفتم عهه دندون در اورد یه جا تاریخشو یادداشت کردم😂

من براش آش دندونی درست کردم،برای آروم تر شدن درد لثه هاش ،روش ژل دندون مالیدم،بهش هر چند ساعت پا کید میدادم،دندونگیرش رو میزارم فریزر بد میدم دستش ..

والا جنگ بود آش هم نپختم

من هیچ کاری 😂

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو💓👶 مامان دختر کوچولو💓👶 ۱۱ ماهگی