۱۲ پاسخ

من ۳تا۴ماهگی ۲۰۰گرم اضاف کرد

کمکی شروع کن
منم بخاطر رفلاکس و وزن ۴ونیم ماهگی شروع کردم
امیدوارم بهتر شه

وای خدا پسر منم همینجوری هست کلا انگار رشد ندارع🚶😑وزنش کردم 5500

عزیزم دارو هم میدی واسه رفلاکسش؟

عزیزم طبیعیه دیگه از 3ماهگی به بعد هی وزنگیری بچه ها کمتر میشه
مثلا پسرمن 4ماهگی 7.700بود 6ماهگی 8.300

مثل دخترمن اصلا تو این دوماه اضافه نکرد همش مریض رفلاکس و کولیک کاشکی نیود

منم وضعم همینه نه شیر می‌خورد یه مدت نه وزن اضافه می‌کرد الان که شیرش رو میخوره که اونم ده روزه مریض شده هم اسهال هم استفراغ که وزن نه اضافه کرده که هیچ کمم کرده 😭

اکثر بچه ها همینن و تو این ماها خیلی کم اضاف میکنن

بچه منم همینه این ماه کلا۳۰۰گرم اضاف کرد رفلاکس داره ولی فقط شیر خودمو میخوره

ar لامصب وزن دهیش مزخرفه

۵ ماهگی کمکیشو شزوع کن

مشکل منم هست پسر من اصلا شیر نمیخوره😭😭 از ماه پیش تا الان کلا ۲۵۰ گرم اضافه کرده

سوال های مرتبط