۸ پاسخ

پسر منم هست
وقتی بر میگرده رو شکمش یکم میمونه خسته میشه غر میزنه تا میام برمیگردونم حالا جیغ میزنع چرا منو برگردوندی🥴 دوباره خودشو میندازه رو شکمش🤕

🤣🤣 پسر من میاد رو شکم ریلکس میکنه مبخوابه عادت داره رو شکم بخوابع ماساژ بدیم با اهنگ ملایم بی کلام بزاریم

مثل دختر من 😑

همه ی بچه ها انگار اوایلش همینن کم کم عادت میکنن
دختر منم اوایل اینجوری بود

چون می‌تونه 😂

چون دلش میخاد بره جلو ولی نمیتونه
بچه منم همینه

چون وقتی غلظت میزنه میمونه خسته میشه ولی تکرار این کارو دوست داره برای همین دوباره انجام میده

دختر منم اوایل که غلت میزد شروع میکرد به گریه الان بهتر شده گریه نمیکنه

سوال های مرتبط