آره دختر من چون رفلاکس شدید داشت اینطوری بود، طفلی بچم هر وقت به شکم میشد جوری میاورد بالا که کل صورت و زمین شیر میشد. هیچی دیگه آخر سینه خیز نرفت ولی غلط میزنه کل خونه میچرخه یا چیزی که میخواد و میگیره اگرم مجبور باشه به جلو بره به پهلو میکنه بعدخودش و میکشه جلو تازه دو هفته قشنگ سینه خیز میره
غلت که زیاد نمیزد یهو شروع کرد برگشت و روی دستاش بلند شد ۶ماهگی بعدش ۴ دست و پا رو تمرین میکرد یه هفته ای نمیتونست بره بعد شروع کرد رفت الانم که مثل موشک میره هرجا میرم تند تند دنبالم میاد😂
پسر من خوشش نمیومد حتی سینه خیز هم نرفت مستقیم ۴دست و پا شد رفت، حتی از اونم خوشش نمیاد میخاد سریع پاشه راه بره
نگران نباش
پسرمنم همینجور بود .یه مدت اینجوریه .بعدش درست میشه .دیگه گریه نمیکنه ویاد میگیره خودش برمیگرده روی کمر
بچه من از اول که یاد گرفت دوس مداشت تا به شکم میشد جیغ میزد برش گردونیم
الان که یکم بزرگتر شده هم خودش گاهی بر میگرده روکمر هم اینکه در تلاشه برا چهار دست و پا رفتن ی پنج دقیقه ای رو شکم میمونه بعد جیغ میزنه
پسر منم اینجوری زود خسته میشه گریه میکنه به مرور زمان عادت میکنه پسر منم اولاش خیلی گریه میکرد الان بهتر شده دیگه
پسرمنم دوسه روز اول خوشش نمیومد بعد اوکی شد
حوصلهش سر میره خب ، عجله نکن بابا هنوز کوچولوئه ، یاد میگیره
زوذه عزیزم بعد ی یک ماه دیگه خودش همش میره رو شکم تازه من الان دحترمو ب زور میگیرم تا مای بیبی کنم فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.