تنبله ،باهاش تمرین کن به پهلو بزار ک خودش بیفته به شکم
دختر من به پهلو میشد اصلا غلت نمیزد بعد اینکه نشست الان از حالت نشسته به حالت چهاردست و پا درمیاد
عزیزمهر بچه ای یه جوره صبر داشته باش.و چند دقیقه وجند بار در طول روز به شکم بذارش نه زیاد که خسته بشه با وقتی دراز کشیده اروم دستاش رو بگیر و چپ و راستش کن
وقتی میزاری رو به شکم براش اسباب بازی صدا دار که حرکت میکنه بزار
مثل قطار یا این جوجه ها که کوکی هستن
از دو سه دقیقه بزار روزی چند مرتبه
هربار تایم بیشتری بزار بمونه
ب پهلومیشع،؟؟سعی میکنه بزنه نمیتونه؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.