۷ پاسخ

واسه من از غلت گذشته کل خونه رو سینه خیز میره همه جا فضولی میکنه چند روزه پوزیصن چهاردستو پام میگیره خدا بخیر کنه

پسر منم فقط رو شکم میشه ولی دوباره برنمی‌گرده گریه میشه خودم صافش میکنم

دخترم منم نمیتونست
ولی امروز دوبار تلاش کرد برگشت

دقیقا یکی از دوقلو های منم همین طور هست دلوین خانم یکم شکم داره گیر می‌کنه گریه می‌کنه میرم نجات میدمش

دقیقن پسر منم اینجوریه 🤦

دختر منم هنوز نمیتونه خودش برگرده

کم کم مهارت پیدا میکنن برگردن..دخترم منم همینطوره.. به مرور خودشون یاد میگیرن

سوال های مرتبط