۵ پاسخ

منم دیشب رفتم معاینه دو سه ساعت قشنگ درد زایمان و منظم داشتم گفتم دیگه امشب وقتشه ولی یهویی پرید🤷‍♀️
دردش طبیعیه و بله معاینه برا همینه که کمک کنه سریع تر باز شه

من معاینه هم شدم یک هفته پیش ولی هیچ تاثیری نداشت چندروز لکه بینی داشتم فقط ،جرازایمان نمیکنم پس😐

سوال منم هس.
عزیزم الان من برم دکتر منم معاینه میکنه؟؟توام طبیعی هستی؟؟

طبیعیه حتا ممکنه لکه بینی ببینی

سلام عزیزم اره احتمالا میخاد دردت بگیره
تجربشو داشتم صبح من معاینه شده بودم
شبش ک اومدم خونه کیسه ابم پاره شد

سوال های مرتبط