۴ پاسخ

مبارکه بسلامتی قرار نی نی قشنگتو انشاالله صحیح و سالم با دل خوش بغل بگیری عزیزم

زود نرو بیمارستان بذار دردت منظم بشه انقباض ها هر ۳۰ثانیه بشه بعد برو اینطوری یکساعته زایمان میکنی

اره برو بیمارسنان

بله زایمانه

سوال های مرتبط