عزیزم اون دلپیچه ای که شما میگین برای نفخه
انقباض درد پریودیه
یه دردی تو تایم مشخصمیگرفت ول میکرد رفته رفته تایم نزدیکتر میشد درد بیشتر
رفتم بیمارستان دو روز بستری شدم کنترل کردن دردم کم شد انقباض رفت برگشتم خونه
انقباض
همون درد پریودی هست میگیره ول میکنه همونو میگن
من فک میکردم شکمم باید شلو سفتم بشه که ۲شکم زاییدم اونطوری نشدم
فک کنم همون بگیر ول کن درد تو زیر دل مثل پریودی و میگن
اون باده خواهر انقباض نیست😅
منم این طور میشم هرچند وقت یبار
وای من دو روز اونجوری هستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.