چرا قندم ۱۲۰ بود ناشتا بعد صبحانه ۱۵۹ بود 😢😢😢
خستع شدمممم

۲ پاسخ

منم قندم بالاست متفورمین میخورم هر دوازده ساعت

از منم بالای انسولین میزنم

سوال های مرتبط