سلام قندت بعد چند روز نرمال شد؟
سلام عزیز چیشد که رفتی بیماریتان؟ازکجافهمیدی انقباضاته؟دکتر چی گف بهت؟
امپول بتاچیه؟
خب بستری هستی کنترل میکنن ک باز نرمال شدی اون دوز دیگ روهم میزنن فعلا چون بالاس دست نگه داشته لابد
آمپول بتا قند رو بالا میبره عیب ندارع بستری میشی تا کنترل کنند
آمپول بتا برای چیع؟
منم هفته بعد بستری میشم چون انسولین میزنم بستری میکنند تا آمپول بتا بزنن
ديابت دارين كه قندتون بالا رفته؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.