۷ پاسخ

دکتر ب من گفت تا یک ماه مواظب باشم علائم چک کنم الان دخترم ۱۴ روزه میشه خدارو شکر فعلا علائم ندارع‌ تا این دو هفته باقی مونده رو هم پشت سر بزاریم

پسر من هنوزم دارع

چقدر جوابا متفاوته

بالای ۲۰ روز مهم نیس

دکتر به من گفت زردی تا روز ۸ زورشو میزنه

بالای ده روز خطرناک نیست دیگه

۱۴روز به بعد دیگه مشکلی نیست اگه داشته باشه هم

سوال های مرتبط

مامان دخملی 🩷 مامان دخملی 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان sevar مامان sevar روزهای ابتدایی تولد