دکتر ب من گفت تا یک ماه مواظب باشم علائم چک کنم الان دخترم ۱۴ روزه میشه خدارو شکر فعلا علائم ندارع تا این دو هفته باقی مونده رو هم پشت سر بزاریم
پسر من هنوزم دارع
چقدر جوابا متفاوته
بالای ۲۰ روز مهم نیس
دکتر به من گفت زردی تا روز ۸ زورشو میزنه
بالای ده روز خطرناک نیست دیگه
۱۴روز به بعد دیگه مشکلی نیست اگه داشته باشه هم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.