گلم بنظرم آدم یا جشن نگیره یا دستش نلرزه و خساست نکنه
۱کیلو رو خود قناد ها میگن۵تا۶نفر
حداقل ۲تادونیم بخر
بچه هاهمه کیک دوسدارن
موندهم خودتون میخورین دیگه
بچه ها بیشتر از بزرگترها کیک دوست دارن.بچه ی هشت ساله اندازه ی آدم بزرگ کیک میخوره.خیلی کمه.
دوکیلوحداقل بگیر
به نظرم دوکیلواگه بزرگن.ولی ۱نیم کنارش قاچ ژله بزاری خوبه
نه خیلی کمه ۲ یا ۲ونیم خوبه
استرس هم ندارین یه وقت کم بیاد
نه عزیزم خیلی کمه ۲.۵ کیلو بگیر
14تا ادم بزرگ یا بچه ؟بنظرم خیلی کمه
آره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.