خانما کیک یک کیلوونیم واسه ۱۴نفرخوبه بچه ان

۸ پاسخ

گلم بنظرم آدم یا جشن نگیره یا دستش نلرزه و خساست نکنه
۱کیلو رو خود قناد ها میگن۵تا۶نفر
حداقل ۲تادونیم بخر
بچه هاهمه کیک دوسدارن
موندهم خودتون میخورین دیگه

بچه ها بیشتر از بزرگترها کیک دوست دارن.بچه ی هشت ساله اندازه ی آدم بزرگ کیک میخوره.خیلی کمه.

دوکیلوحداقل بگیر

به نظرم دوکیلواگه بزرگن.ولی ۱نیم کنارش قاچ ژله بزاری خوبه

نه خیلی کمه ۲ یا ۲ونیم خوبه
استرس هم ندارین یه وقت کم بیاد

نه عزیزم خیلی کمه ۲.۵ کیلو بگیر

14تا ادم بزرگ یا بچه ؟بنظرم خیلی کمه

آره عزیزم

سوال های مرتبط