۹ پاسخ

دختر منم وزنش ثابت مانده این سه ماه اصلا نیومده جلو 😫

خوب نیس ببر دکتر

منم پسرم 2ماه اضافه نکرد
فک کنم عادی باشه استپ وزن
سرلاک گندم خرما بده.حریره.موزآب قلم

سلام شاید لباساش سری پیش زیاد بوده ، ولی خب به نظرم همین الان دکتر ببر برای یکسالگی چکاپ مینویسن خیالت راحت میشه اگرم شیر بیشتر از غذا میخوره شاید بخاطر اونه

الان نه نیم ایناس

برا من یکسالگی ۱۰ بود

بهت گفت ک وزنش کمه؟

عادیه چون قد میکشه دختر منم میدونم وزنش یا همونه یا شایدم کم کرده

هردو با یه ترازو بوده؟

سوال های مرتبط