۳ پاسخ

بای بای یا دست زدن یا شکل صورتشا مثه شما کنه اینا؟

وقتی سرگرم بازی باشن واکنشی ندارن و این‌ طبیعیه.نگران نباش منم مثل تو خودمو از پا در آوردم ولی الان بچم هم چهاردست و پا ک نرفته بود و میره هم سینه خیز هم داره کم کم مستقل میشه راه رفتنش.دکترش میگفت کاش وقتی بچه هاتون دنیا میان‌ اینترنت هاتون قطع میشد ک اینقد خودتونو نترسونین🙃

همه بچه ها همینن عزیزمممم نگران نباش
تقلید داره؟

سوال های مرتبط