درخواست بده گلم
یکی از تجربه ها بارداریم این بود که تا آخر ماه نهم شکمم پایین نیومد های موقعی که رفتم زایمان کردم هم شکمم بالا بود
مشکلی نیست عزیزم بچه از37هفته دیگه کامله ومیشه زایمان کرد من تاموقع زایمانم شکمم بالابودربطی نداره
سونو ان تی مهمه با اون حساب کن
اصلا کاری به تاریخ پریودیت نداشته باش واسه هیچکس تا حالا دقیق نبود
باید ببینی تاریخ سونو کی زده
تاریخ انتی مهمه دکتر بر اساس اون نوبت میده
باید با تاریخی که سونو گفته حساب کنید
نگران نباش عزیزم پسر من دقیقا دو هفته زودتر از موعد سزارینی که دکتر گفته بود دنیا اومد اما مشکلی نبود خداروشکر
عزیزدلم سونوگرافی ان تی که رفتی اون تاریخ و سن درست بارداریته😍
من براساس آنومالی 37 هفته و3روز
همون یک خرداد که ان تی بهت گفته درسته عزیزم. تا اون تاریخ ۲۸۰ روزه هستی. حالا بیای قبلش هفته ات مشخص میشه
من اخرین پریودم ۲۰ مرداد بود
دوتا دکتر رفتم جفتشون ۱۶ اردیبهشت وقت سزارین دادن
توهم درستی👌🏻👌🏻👌🏻
واسه منوهی داره میره بالا شکمم ۷ روز دیگ ام زایمانمه ب امیدخدا
مادرشوهرت مگه دکتره؟شماهم هفتتو اشتباه کنی دکتر خودش از روی سونو تاریخو داده ،الکی استرس نگیر
۳۶ هفته و ۵ روز طبق پریودی
دکتر برای ۳۸ کامل بهت وقت زایمان داده اگر میخواستی طبیعی زایمان کنی که اول خرداد
نه درسته به نظرم
دویت که اخرین پریودش ۱ شهریور
برای ۲ خرداد وقت دادن
منم آخری پریودیم۲۲ مرداد ۱۴۰۴ بود چرا الان زاییدم 😑نکنه دکترم زودتر منو سز کرده
منم مث تو اخرین پریودیم ۲۲ مرداد بود ۲ روز قبل تو الان ۳۷ هفته و ۱ روزم الان ۳۷ هفته و ۳ روز اینا هستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.