آراز بزاریم یا آیهان؟؟

۱۵ پاسخ

همه اسمارو میشه به چیزی نسبت داد پس اصلا برات مهم نباشه آدمای بیشعوری ک اینکارو میکنن. آراز و ایهان هردوش عالیه آراز چون جدیدتره هنوز برا یسریا جا نیوفتاده کم کم اوکی میشه تو جامعه

ایهان قشنگتره

آراز

آراز.

ایهان قشنگه ها ولی خیلی زیاد شده

من که اسم پسمله آراز جونیه

ارازقشنگه

آراز جدید تر

آراز قشنگه منم آراز میزارم انشالله

آراز قشنگه اگر یروز دوباره پسردارشدی بزار ایلماز😁

اراد بهتره راستش ناراحت نشی من اراز میشنوم ناخوداگاه هم آوای گراز هست

آراز

اراززززز

منم آرازمیزارم

اراس یا آران از اراز قشنگ تره

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شاهان و تو دلی 💙 مامان شاهان و تو دلی 💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان بینام مامان بینام هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری