آراز بزارم یا ماهان لطفا علت هم‌بگین😄

۱۱ پاسخ

ماهان چون آراز آهنگ قشنگی نداره و من خودم کلا یه گاردی نسبت به اسمای خیلی جدید دارم

آراز جدید تره بنظرم

آراز خوش آوا.تر و جدید تره

آراز جدید تره

آراز چون کمیاب تر و قشنگ تر و جدید ترع

ماهان خیلی لطیف

اراز شیک تره.ماهان قدیمیه.عموی دوستم با ۴۲سال سن اسمش ماهانه🤣آراز بروزتره

آراز چون خیلی قشنگتر و جدیدتره

آراز هم شیك هم مردونه

من خودم اسمه ماهان رو خیلی دوست دارم من اگه پسر میشد میخواستم بزارم ماهان مثل ماه😊

ماهان قدیمی تر ولی خوش آوا تره

سوال های مرتبط

مامان گردو مامان گردو روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری