ماهان چون آراز آهنگ قشنگی نداره و من خودم کلا یه گاردی نسبت به اسمای خیلی جدید دارم
آراز جدید تره بنظرم
آراز خوش آوا.تر و جدید تره
آراز جدید تره
آراز چون کمیاب تر و قشنگ تر و جدید ترع
ماهان خیلی لطیف
اراز شیک تره.ماهان قدیمیه.عموی دوستم با ۴۲سال سن اسمش ماهانه🤣آراز بروزتره
آراز چون خیلی قشنگتر و جدیدتره
آراز هم شیك هم مردونه
من خودم اسمه ماهان رو خیلی دوست دارم من اگه پسر میشد میخواستم بزارم ماهان مثل ماه😊
ماهان قدیمی تر ولی خوش آوا تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.