۲ پاسخ

خیلی زوده برای حس کردن تکونشون، خیلی کوچولوان هنوز، بعد دوقلو انگار چون جاشون کمتره کلا کمتر از یکی حس میشه حتی

مگه آنومالی نرفتی؟ اگه دردی چیزی داری برو ولی تو این هفتها تکون خوردن زیاد ملاک نیس

سوال های مرتبط